"salam ksue..doa koi..abg koi excident pas maghrib tadi,xsdr..da bawa hospital selayang..mntak solat hajat n doakan.."

msg yang saya terima dalam pukul 9 malam tadi (khamis) waktu mesir dan 3 pagi (jumaat) waktu malaysia memang mengejutkan..msg dari ukhti kesayangan saya..ukhti Akma..Pantas sahaja saya menghubungi beliau..Tersentuh hati mendengar suara ukhti ketika itu.."k.su poji excident..poji dah di bawa ke selayang,saya tak larat nak ikut "ya Allah..ingin saya berada di samping ukhti akma ketika ini..sama-sama memberi kekuatan..dalam keadaan yang tengah agak sarat..tetapi apakan daya..Ya Allah selamatkan akhi mohd fauzi..kurniakan kekuatan kepada mereka menghadapi ujian ini..teringat perbualan di YM beberapa bulan dahulu dengan akhi poji..yang risaukan kesihatan akma.."poji jaga qema leklok ye,ksu sayang sangat dengan qema.."..."ksue jangan riso..koi lagi-lagi sayang qema.." bila ingat balik sedihnya..

Ya Allah selamatkan Akhi Fauzi..kurniakan kesihatan kepada beliau..kurniakan kekuatan dan kesabaran ke atas akhi dan ukhti kesayangan saya ini dalam menghadapi ujianMU...

Sahabat-sahabat doakan keselamatan akhi fauzi azizan..kekuatan dan ketabahan buat ukhti saholyatul akma

1 comments:

intan doakan semuanya selamat..amin.

sedih denga khabar kak akma ni..moga kak akma tabah..