Agak lama saya tidak menghubungi adik kesayangan saya ebun..hampir dua minggu rasanya..panggilan saya tadi awal-awal lagi da disapa pertanyaan kenapa ngah da lama tak telefon?..ye mungkin kami agak rapat..sebelum dan selepas dia berkawin pun kami sentiasa berkongsi masalah..jadi walau seminggu tidak menghubunginya PASti saja menjadi kepelikkanya..Apatah lagi dah hampir dua minggu..Agenda yang utama juga PASti saja saya akan berbual dengan anak sedara kesayangan saya...
Mohd Syabil Isyraq..rindunya dengan si kecil sorang ni..semakin becok :)..dalam demam2 masih rancak berceloteh..mak ngah nak balik bile?mak ngah balik la..PASti saja sayu saya nak menjawabnya..apa la alasan yang nak dijawab...syabil bagi la duit tambang kat mak ngah..mak ngah nak bape?..ish2..makin pandai menjawab..syabil demam ke?..ye la..adik demam..da makan ubat, pergi hospital..ye ke ni?..ye la mak ngah ni..rindunya kat budak sorang ni..adik bila nak sekolah ni?..lambat lagi mak ngah..dah pandai baca ke?..pandai la..adik da pandai baca..mak ngah dengar ye..ABC cekodok basi (sambil gelak-gelak)...ceh :P demam2 pun dok pandai lagi nak kenakan orang..Syabil2..Rindunya...Moga Syabil menjadi anak yang soleh kepada kedua ibubapa dan menjadi harapan ummah untuk membela agama pabila dewasa nanti..Ameen..

0 comments: