Bismillahirrahmanirrahim...

Sejujurnya perpisahan dengan sahabat-sahabat kali ini amat terasa..Moga perpisahan sementara ini mengukuhkan lagi ikatan ukhwah di antara kita semua...panjang umo..ada rezeki PASti ada lagi pertemuan buat kita semua..buat akhi aniq..akhi najib..ukhti ewa..ukhti azie..ukhti bie..teruskan perjuangan..rindu ksu jangan lupa berkunjung ke tempat-tempat kenangan kita...((tapi koi tak sanggup dah kat cni pergi ke tempat-tempat kenangan hu3..:(( )...Akhi aniq..akhi najib..Waa..koi xsuka ingat lambaian terakhir..huhu..cam nak terjun dari bas je..hu3..da cuba buat cool tapi tewas jugak..hu3..buat kalian semua..terima kasih atas segalanya..

Buat adik-adik kesayanganKu..ukhti Beda..akhi Syaril..Kuatkan semangat..terus perjuangan..Doa buat kalian sentiasa mengiringi..Ukhti Beda..diri ini amat kagum dengan dirimu..hu3..Doakan juga ngah kuat kat cni..



Aqulu bil basmalah.....

“Dan Dialah yang menyatukan di antara hati mereka (yang beriman). Kalaulah engkau belanjakan segala (harta benda) yang ada di bumi, nescaya engkau tidak dapat juga menyatu padukan di antara hati-hati mereka, akan tetapi Allah telah menyatupadukan di antara (hati) mereka. Seungguhnya Ia Maha Kuasa lagi Maha Bijaksana” (Al Anfaal ayat 63)

Sesiapa yang Allah ingin kurniakan kebaikan kepadanya nescaya Allah mengurniakan kepadanya seorang teman setia yang salih, jika sekiranya dia terlupa (lalai) dia menolong memberi peringatan dan apabila (temannya itu) memperingatkannya ia akan menolongnya”.Teman setia yang baik seperti inilah yang dimaksudkan oleh Sayidina Umar bin Al-Khattab r.a yang mengatakan:“Engkau mestilah mencari saudara-saudara yang jujur dan hiduplah di kalangan mereka kerana mereka itu adalah perhiasan di waktu senang dan bekalan di waktu kesusahan”.

“Sekuat-kuat ikatan iman ialah cinta dan berkasih-sayang kerana Allah dan marah juga kerana Allah”. (Hadis riwayat Imam Ahmad)






"persahabatan yang sejati akan membawa kepada kerinduan yang abadi..
sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul daripada percintaan..
tanpa persahabatan, percintaan akan berakhir..
tetapi tanpa percintaan, persahabatan boleh kekal"..
-: az-zahra :-

selamat berjuang wahai sahabat yang amat daku sayangi...
kenangan terindah bersamamu tersemat rapi di sanubariku...
SIIRU 'ALA BARAKATILLAH...
SAYANG KAMU SEMUA..
UHIBBUKUM FILLAH..
"kePAStian"