Bismillahirrahmanirrahim...

Sedar tak sedar agak lama saya meninggalkan blog kesayangan saya ini..kata sayang tapi mengabaikan..huhu..biasa la manusia..mulut berkata lain..hati berbicara lain..hakikatnya saya tak berkesempatan..(da tak tahu nak tulis apa hu3)

Akhirnya saya kembali ke tanah air..impian semua orang..kejayaan..Alhamdulillah walau lama menunggu tapi akhirnya Allah kurniakan juga..

Alhmdulillah dua tiga hari ini natijah sahabat-sahabat juga sudah keluar..Mabruk buat yang berjaya..ukhti aini tersayang..ukhti kamilah yang dirindui..dan sahabat2 lain MABRUK buat kalian..(aini janji nak raya pahang tahun ni..cepat2 la balik ye ;)

Buat sahabat yang Allah masih tangguhkan..yakin dengan janji Allah..PASti akhirnya nanti ia juga milik kalian..kesabaran itu anugerah berharga buat kalian..Ingat! kita hidup kerana Allah..bukan kerana manusia..Moga Allah thabatkan kalian..Allah..berada di malaysia terasa sangat berharganya di bumi anbiya'..suasana mengulang yang amat-amat di rindui..huhu..

Esok lusa ramadhan bakal berlabuh..syawal bakal menjelang..buat ahli keluarga tersayang,sahabat-sahabat dan yang mengenali diri..salam idulfitri..maaf zahir batin atas salah silap..di sedari mahupun yang tidak di sedari..

Buat akhi aniq tersayang,ukhti qema,ukhti ewa tersayang WAJIB mai raya umah koi :P...buat ehem2 jangan la buat2 tak sudi ;) meh la mai umah koi..tak kan nak lalu je..da lama nunggu aok mai..he3

Buat ukhti ewa tersayang..sanah helwa ukhti habibati..terlambat sehari wish :) moga bertambah usia..bertambah ilmu dan amal..moga redha Allah sentiasa bersama ewa tersayang..waa rindu mesir..hu3..nak ikut hangpa balik..hu3..rindu kisaie :(

Doakan saya dimudahkan..salam idulfitri buat semua..

3 comments:

menitis airmata saya membaca entry ni.. Alhamdulillah Allah mg'hadiah'kan pada saya ukhwah ni.. moga saya sekuat kakak & sahabat2 (kalian yang dsebutkan dalam entry kakak:) yang saya miliki.. sedikit sebanyak kisah2 akak yang saya dengar dari ehem2:) ..saya kagum.. ya,saya kagum.. dan saya yakin,Allah hadirkan kalian bukan untuk saya sia2kan.. rindu Temerloh! sayang kalian semua! -munirah

membangun bersama islam~!!!

takbir!!!...
rindu kalian....
ku sampaikan salam di angin lalu dari bumi bangi....huhu